Is mijn betaling gelukt?
𝐆𝐞𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐯𝐞𝐬𝐭𝐢𝐠𝐢𝐧𝐠𝐬𝐦𝐚𝐢𝐥 𝐨𝐧𝐭𝐯𝐚𝐧𝐠𝐞𝐧 𝐨𝐟 𝐤𝐫𝐢𝐣𝐠 𝐣𝐞 𝐞𝐞𝐧 𝐟𝐨𝐮𝐭𝐦𝐞𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠?
Foutmelding
Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets mis gaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen?
-Check je eigen bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven.
-Twijfel je nog steeds? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen voor jou kijken of de betaling goed is doorgekomen.
Weet je eigenlijk al zeker dat je betaling niet goed is doorgekomen? Dan is je bestelling ook niet geplaatst. Dit betekent dat je je bestelling opnieuw moet plaatsen en ook opnieuw een betaling moet uitvoeren.